بهترین پارک آبی قبرس شمالی

پارک آبی قبرس شمالی یکی از جذاب ترین پارک های آبی به شمار می آید. این کشور به دلیل گرم بودن آب و هوا پارک های آبی متعددی دارد نه تنها برای خانواده ها بلکه برای کودکان هم یک مکان عالی است. کسانی که به تفریحات آبی علاقه دارند پارک آبی گزینه خوبی برای آن ها است. اگر قصد سفر به این جزیره دارید حتما از پارک های آبی دیدن نمایید. این پارک آبی تجربه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده به بازدید کننده ها ارائه می دهند. ما در این مقاله قصد داریم پارک آبی این کشور را به شما معرفی کنیم .

بهترین پارک آبی قبرس شمالی

پارک آبی واترورلد (water world)

پارک آبی واترورلد یکی از بهترین پارک های آبی در دنیا است همچنین بزرگترین پارک آبی قاره است این پارک آبی بیشتر از 20 سال است که ساخته شده و در بین 25 پارک آبی برتر دنیا به شمار می رود، 25 جایزه معتبر دارد و 4.5 میلیون گردشگر دارد و یکی از جذاب ترین تفریحات قبرس شمالی محسوب می شود.این پارک آبی مهیج از روی فیلم ( واترورلد ) الهام گرفته شده است.

هنگامی که شما وارد این پارک جذاب می شوید با عجیب ترین و متفاوت ترین سرسره ها و بازی ها مواجه می شوید، بیشتر از 15 بازی و سرسره دارد که مهیج ترین آن ها :

  • سرسره ارابه شکار
  •  سرسره چرخشی ایولوس
  • رودخانه ادیسه
  •  استخر موج پوزئیدون

نکته مثبت دیگر این پارک آبی این است که مخصوص بزرگسالان نیست و برای کودکان تفریحات ویژه ای دارد از جمله :

  •  استخر هیجان آتلانتیس
  • استخر کودکان پگاسوس
  • هیجان تروجان

برای کسانی که آدرنالین دوست دارند :

  •  سرسره های کامیکازه
  • سقوط در آتلانتیس
  •  سقوط ایکاروس

همچنین دیگر امکاناتی مثل انواع رستوران، کافه، صندلی ساحلی هم وجود دارد، یکی از نکات قابل توجه امنیت پارک است، بیشتر از 100 غریق نجات در سرتاسر پارک هستند و آب مورد استفاده در پارک روزانه بررسی می شود و استاندارد ها رعایت می شود.

سرسره های مهیج پارک آبی واترورلد (water world)

در حال حاضر در این پارک آبی جذاب 18 سرسره وجود دارد که در این قسمت می خواهیم آن ها را بررسی کنیم.

سرسره چرخشی ایولوس   Aeolos Whirlpool 

این سرسره چرخشی ایولوس  جذاب محدودیت قدی آن 1.20 متر است، این سرسره یکی از بازی هایی است که نباید از دست داد.

سرسره ارابه شکار Chariot Chase

جالب است بدانید که سرسره ارابه شکار نخستین سرسره در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد. محدودیت قدی این سرسره 1.05 است.

سرسره مجرای فایتون  Phaethon’s Flume

سرسره مجرای فایتون، مسیر لبریز پیچ و هیجان آور دیگری می باشد که در آخر شما را با پرتاب به داخل استخر دنبال می نماید.این سرسره در کنار سرسره شیرجه آپولو جای‌دارد.

 سرسره شیرجه آپولو Apollo’s Plunge

این سرسره مهیج شیرجه آپولو محدودیت قدی ندارد ولی برای کودکان یک همراه باید باشد و طول آن 124 متر است، این سرسره شیرجه دربرگیرنده تعداد متعددی از منحنی‌ها، پیچ‌ها، سقوط‌ها و زمانه‌های سریع می باشد.

استخر موج پوزئیدون Poseidon’s Wave Pool

استخر موج پوزئیدون یکی از پرطرفدار ترین استخر در این پارک آبی است. داخل استخر به ناگاه می‌بینید که مقابل موجی یک متری قرار دارید. این اسنخر محدودیت قدی ندارد ولی باید یک همراه باید با کودکان باشد.

حمام آفرودیت Aphrodite’ s Bath

این حمام آفرودیت به نام خدایِ زیبایی و عشق و علاقه یونان، آفرودیت، اختصاص دارد. امکانات این حمام از جمله : جکوزی، سونا، استخر سرد است. این حمام محدودیت قدی ندارد.

رودخانه ادیسه River Odyssey

رودخانه ادیسه یکی از جذاب ترین امکانات پارک به شمار می آید.این رودخانه مصنوعی است و طول آن 350 متر و عمق آن متفاوت و متنوع است، این رودخانه محدودیت قدی ندارد.

سرسره سقوط در آتلانتیس Drop to Atlantis: سرسره سقوط در آتلانتیس تنها سرسره در دنیا است که جلوه های نوری، صوتی و بصری دارد، این سرسره 3 نفری است اگر قلب ضعیفی دارید این سرسره را انتخاب نکنید. محدودیت قدی این سرسره پرطرفدار 1.20 متر است.

چرا پارک آبی واترورلد قبرس شمالی را انتخاب کنیم؟

در این قسمت می خواهیم فواید پارک آبی واترورلد را به شما بگوییم:

  •  یکی شایسته ترین پارک های آبی دنیاست. 
  •  کیفیت بالایی داراست و تفریحات مهیجی را در دست شما می‌گذارد.
  •  بزرگ ترین پارک آبی مجموعه کشورها اروپاست.سرسره های منحصر و جذابی داراست.
  •   قادر است یک روز هیجانی و مختلف را برای شما رقم بزند.

پارک آبی قبرس شمالی یکی از مهم ترین تفریحات برای علاقه مندان به تفریحات آبی است، این پارک جذاب و دیدنی از اسطوره های یونانی الهام گرفته شده است و سرسره ها و استخرهای متنوعی ارائه  می دهد همچنین این پارک آبی پرطرفدار برای تمامی سنین و سلیقه های مختلف بازی و سرسره فراهم کرده است.پارک آبی واترورلد با ترکیب تفریحات هیجان‌انگیز و محیط‌های آرامش‌بخش، یک روز پر از سرگرمی و استراحت در کنار خانواده و دوستان فراهم کرده است.

دیدگاه ها
امتیاز دهید:
0 از 5